UVJETI DOSTAVE
Za naše potrebe Overseas obavlja dostavu proizvoda i usluga na području Republike Hrvatske. Vaša pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi. Više o našoj usluzi dostave možete dobiti na broju telefona 051 273 680 ili e-mail adresi prodaja@hidragrupa.hr.
Dostava se vrši do ulaza u stambeni ili poslovni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.
Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 500 kn i težine 5 kg. Za naručenu robu u iznosu manjem od 500 kn, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 30 kn.
Dostavna služba dostavlja u roku 24 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu.
NAPOMENA:
Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave. Pošiljke za otoke koji nisu na rasporedu, biti će dostavljene u roku od 3 radna dana. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Gdje je moja narudžba?
Status narudžbe možete jednostavno pratiti na https://www.overseas.hr/Tracking/ putem “koda za praćenje” koji dobijete isključivo na e-mail nakon preuzimanja robe u skladištu do strane dostavljača. Na dan dostave dostavna služba će vam poslati SMS poruku na broj mobilnog telefona koji ste ostavili u narudžbi, kojom će vas obavijestiti da će isporuka biti na taj dan te poslati broj pošiljke za navedenu isporuku.